Dodací a platební podmínky
- Zboží v našem e-shopu máme vždy skladem
- Objednávky jsou odesílány do 1-2 pracovních dnů
- Pro všechny objednávky nad 1350KČ DOPRAVA ZDARMA
- MINIMÁLNÍ HODNOTA ZBOŽÍ PRO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY JE 159,- Kč s DPH (bez dopravy)
Poštovné, balné a dodací lhůta pro zásilky v ČR:
Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. U všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.
Poštovné je účtováno dle typu převzetí zboží následně:
PACKETA doručení na adresu
- Doprava zdarma - při nákupu nad 1350,00 KČ s DPH
- Cena za dopravu: 99,00 KČ s DPH (při objednávce do 1350,00 KČ s DPH).
- Poplatek za službu dobírka je 35,00 KČ s DPH
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím zásilkové služby PACKETA - poskytovatel této služby je spol. Zásilkovna
- Zboží bude doručeno do 1 -3 pracovních dnů od expedování zásilky (3-4 dny od 5.12. Do 24.12.)
98 % zásilek doručí kuriér na danou adresu již do druhého dne.
O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si naši mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
Kurýr vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
Cílem služby PACKETA je, aby zákazník měl zásilku co nejdříve u sebe. Proto ji po neúspěšném pokusu o doručení obratem uloží na nejbližší výdejní místo, kde si ji zákazník může třeba ještě tentýž den vyzvednout. Při dvou pokusech o doručení kurýr po prvním neúspěšném doručování veze zásilku zpět na depo a další pokus o doručení probíhá až druhý den, a tedy vzniká denní prodleva.
Na webové adrese https://tracking.packeta.com/tracking/search a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů od řidičů a další detaily.
Zásilkovna - vyzvednutí zásilky na výdejním místě
- Doprava zdarma - při nákupu nad 1350,00 KČ s DPH
- Cena za dopravu: 79,00 KČ s DPH (při objednávce do 1350,00 KČ s DPH)
- Poplatek za službu dobírka je 35,00 KČ s DPH
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
- Zboží bude doručeno nejpozději do 3 pracovních dnů https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search u expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeno informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky.
- Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
- Po doručení na výdejní místo budete informováni SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Přijde vám heslo pro vyzvednutí. Více informací ohledně vyzvednutí zásilky najdete zde:
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Upozornění: Zkontrolujte prosím při přebírání objednávky stav obalu zásilky, především zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná.V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně doporučujeme převzít balíček a ihned ho otevřít před doručovatelem a sepsat s ním protokol o poškozené zásilce.
S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).
MOŽNOSTI PLATBY
Dobírka (35,00 KČ)
Za Vaši objednávku zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou přepravci nebo na pobočce Zásilkovny až při převzetí.
Běžný bankovní převod (ZDARMA)
Pokud za zboží rádi platíte předem, můžete kromě rychlé on-line platby využít také běžného bankovního převodu.
Po odeslání objednávky Vám zašleme potvrzení objednávky, kde najdete číslo účtu (282256150/0300 ), na které můžete Vaši objednávku uhradit, jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky, které naleznete v potvrzení objednávky. Platbu byste měli provést do 5 pracovních dnů. Pokud nebude platba připsána na náš účet, nebude zboží odesláno a Vaše objednávka bude zrušena. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dnů. Proto, pokud se svou objednávkou spěcháte, volte raději platbu na dobírku nebo kartou.
Ve chvíli, kdy Vaše peníze dorazí na náš účet, bude Vaše objednávka odeslána.
Online platba internetovým bankovnictvím (ZDARMA)
Pro bezpečnost a snadné zadání platby používáme systém internetových plateb společnosti COMGATE. Tento systém Vám umožní uhradit objednávku rychle a bezpečně prostřednictvím Vaší banky. Citlivé údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební branou Vaší banky a nejsou k dispozici nikomu dalšímu.
Ako pri platbe postupovať
- 1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo online převodem.
- 2. krok: Po dokončení své objednávky budete přesměrováni na platební bránu GoPay, kde si zvolíte možnost bankovního převodu.
- 3. krok: Přihlaste se a zkontrolujte předvyplněný platební příkaz (předvyplněný pouze u některých bank).
- 4. krok: Potom stačí platbu jen potvrdit.
- 5. krok: Jakmile obdržíme potvrzení o úhradě, můžeme Vám expedovat Vaši zásilku.
Online platba kartou (ZDARMA)
Pro provedení platby budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu COMGATE. Údaje ze své karty proto zadáváte přímo bance, nikdo z našich zaměstnanců k nim nemá přístup.
Dostupné karty:
Jak při platbě postupovat
1. krok: V nákupním košíku vyberte jako způsob platby Platba online - kartou nebo online převodem.
2. krok: Po dokončení své objednávky budete přesměrováni na platební bránu GoPay, kde si zvolíte možnost platby kartou.
3. krok: Vyplníte údaje z karty: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty).
O výsledku platby budete informováni e-mailem. Pokud banka nepotvrdí platbu, může to být z těchto důvodů:
Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
Na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.
Platební karta nemá povoleno použití pro transakce na internetu, je nutné se obrátit přímo na Vaši banku.