Gravírování
Jaké produkty lze gravírovat laserem?
Kompletní nabídku produktů určenou pro gravírování laserem naleznete zde: https://www.doria.sk/gravirovanie/
Produkty popisujeme/gravírujeme vláknovým laserem, což zaručuje přesnost a vysokou kvalitu. Vláknový laser je vhodný pro značení většiny kovových materiálů.
Jak dlouho trvá výroba produktu s gravírováním?
Výrobu a dodání produktu s gravírováním realizujeme do 2-4 pracovních dnů po uhrazení objednávky (připsání platby na náš účet).
Jaký font používáme při gravírování textu?
Pro popis standardně používáme ozdobný font Monotype Corsiva. Tento font je vhodný pro popis malými i velkými písmeny.
Je možné vybrat si vlastní font?
Zákazníkům doporučujeme gravírování produktů ve fontu Monotype Corsiva. V případě zájmu je možné si vybrat i jiný font (tento požadavek řešíme vždy individuálně se zákazníkem).
Jak zadat text, který chcete gravírovat?
Text na gravírování je třeba vepsat do kolonky „GRAVÍROVANÝ TEXT“, který naleznete u daného produktu. Text rozdělujeme podle velikosti daného produktu. Nemůžeme tedy garantovat, že bude rozdělen přesně dle Vašeho zadání. Vámi zadané texty v objednávce ke gravírování nijak neupravujeme, co se týče pravopisu. Zadaný text si proto důkladně zkontrolujte.
Jak zaplatit za službu gravírování?
Gravírování laserem je zakázková výroba na základě individuálního přání zákazníka, proto je nutná platba předem. Platba na dobírku v tomto případě není možná!
Objednávku produktu s gravírováním lze uhradit:
platební bránou GoPay při dokončení objednávky
převodem na účet (při platbě na účet je třeba uhradit celkovou částku za objednávku)
Číslo účtu při platbě převodem: 3791726759 / 0200 (IBAN: SK370200000003791726759)
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky / do poznámky uvést jméno a příjmení)
Vrácení zboží s gravírovaným textem dle přání zákazníka není možné!
Podle § 7 zákona 102 z roku 2014 spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele
b) poskytnutí služby, pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby.
V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: objednavky@doria.sk