Jak vyměnit, vrátit, reklamovat zboží?
Při vrácení a výměně zboží je v první řadě třeba vypsat náš online formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (Stáhnout formulář).
Spolu se zbožím je třeba odeslat také doklad o koupi (fakturu), která Vám byla doručena spolu s Vaší objednávkou. Bez těchto dokladů Vám výměnu nebo vrácení zboží nejsme povinni akceptovat.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Ve smyslu ustanovení § 7 zákona (zákon č. 102/2014 Sb.) o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku máte právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě váš dopis o odstoupení od nákupu zboží spolu s originál dokladem nebo jeho kopií o koupi doručen prodávajícímu. Při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem ve lhůtě 14 dnů má kupující právo odstoupit bez jakékoli sankce, tím není dotčen nárok prodávajícího na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží. Dle zmíněného zákona jsme vám povinni vrátit celou částku zaplacenou za zboží nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy převodem na váš bankovní účet. Kompletní podmínky vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách: https://www.doria.cz/cz/obchodni-podmínky/
POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Existují dvě možnosti pro vrácení zboží:
1. SNADNÉ VRÁCENÍ PEZ PACKETU / ZÁSILKOVNU
Náš e-shop nabízí službu, kterou si musíte zakoupit předem spolu s objednaným zbožím. Po vytvoření a odeslání objednávky již nelze službu dodatečně zakoupit. V prvním kroku v košíku je třeba zakliknout službu Jednoduché vrácení zboží přes Packetu / Zásilkovnu v hodnotě 47,00 KČ. Pokud Vám následně zakoupené zboží nebude vyhovovat, na Váš e-mail Vám pošleme kód, který spolu se zásilkou předáte na kterékoli pobočce Packety/Zásilkovny. Neplatíte tak již žádné další poplatky. O kód můžete požádat e-mailem na objednavky@doria.sk
2.ODESLÁNÍ ZÁSILKY NA VLASTNÍ NÁKLADY
Nevyhovující produkt odešlete zabalený do vhodného obalu prostřednictvím České pošty jako doporučený balíček na naši adresu. Zboží neposílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít!
Adresa pro zaslání zboží:
Doria.sk
Športové 1073/6
900 61 Gajary SR
VÝMĚNA ZBOŽÍ
- Právo na výměnu nepoškozeného a nenošeného zboží platí do 30 dnů od jeho převzetí.
- Při výměně zboží je třeba vytvořit novou objednávku v e-shopu. Do poznámky nezapomeňte uvést "VÝMĚNA ZBOŽÍ" a číslo objednávky, ze které zboží vracíte.
- Zboží následně odešlete zabalené do vhodného obalu prostřednictvím České pošty, jako doporučený balíček na naši adresu. Zboží neposílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít
- Po přezkoumání neporušenosti zboží bude provedena výměna zboží.
- Vyměněné zboží Vám bude zasláno v co nejkratším možném termínu na Vaši adresu.
- Náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
REKLAMACE ZBOŽÍ
- V případě, že chcete zboží reklamovat, kontaktujte nás prosím ohledně poškozeného zboží e-mailem na objednavky@doria.sk. Popište nám problém se zbožím a pokud je to možné, pošlete nám také fotografie poškozeného zboží. My Vás budeme následně obratem kontaktovat ohledně dalšího postupu.
- Vaše reklamace bude vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží.
POZOR: Výměna zboží či vrácené peníze Vám budou pouze za podmínky, že zboží nebylo používáno! Pokud budou na zboží zjištěny zjevné znaky nošení (např. znečištění, poškrábané zboží, různé vůně např. parfém a jiné..) Zboží Vám obratem odešleme zpět na Vaši adresu, kdy budete povinen proplatit náklady na dopravu ve výši 3,- € s DPH ! Po přezkoumání neporušenosti zboží Vám bude částka za zboží vrácena na Váš bankovní účet. Kompletní podmínky vrácení peněz naleznete zde: https://www.doria.sk/sk/obchodne-podmienky/
UPOZORNĚNÍ: V případě, že jste v našem obchodě využili službu GRAVÍROVÁNÍ nebo Vámi zakoupené zboží bylo zhotoveno či upraveno na míru dle Vašich představ, jeho vrácení nebo výměna zboží již nebude možná. V tomto případě se jedná o zboží vyrobené na míru jen Vašim potřebám a nebylo by možné jej znovu zařadit do nabídky a nabídnout jinému zákazníkovi.
Podle § 7 zákona 102 z roku 2014 spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
- a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele
- b) poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby.
V případě dalších dotazů a pro více informací nás prosím neváhejte kontaktovat e-mailem objednavky@doria.sk nebo telefonicky +421 908 578 051.
Rádi vám poradíme.